Виїзна церемонія

Як скласти сценарій для виїзної церемонії?



ГОЛОВНА ВІДГУКИ ВІДЕО БЛОГ КОНТАКТИ

Як скласти сценарій для виїзної церемонії?




Друзі, доброго дня!

Мене звати Андрій Мельник, я ведучий урочистих подій. І зараз ми поговоримо про те, як організувати весільну церемонію, як створити правильний сценарій і де брати ідеї, щоб ваша церемонія була особливою – вашою. Поїхали!

 

З чого ми розпочнемо? З різниці. Яка різниця між розписом в ЗАГСі, вінчанням в церкві та весільною церемонією? Це дуже просто. Коли ви розписуєтеся в ЗАГСі на стіні ви бачите портрет нашого улюбленого президента, і тому ви обіцяєте бути вірним перед нашим президентом. В церкві ви обіцяєте бути вірними перед Богом. А саме на весільній церемонії ви обіцяєте один перед одним. Це сама головна ідея, яку несе весільна церемонія коли ви говорити обітниці.

 

Зараз дуже важлива інформація, тому можете собі її записати. З яких модулів, з яких подій складається уся весільна церемонія? Я буду їх перераховувати і одним-двома реченнями розшифровувати. Далі  кожен з цих модулів, по них ми знімемо окремі відео для того, щоб ви детальніше змогли ознайомитися і знати як правильно їх організувати, і як правильно їх використовувати у весільній церемонії.

 

Вихід наречених.

Як наречені з’являться перед вашими гостями? Яка музика повинна під цей момент грати? Як гості зустрінуть наречених і хто де має стояти? В цьому модулі ми все це розглянемо.

 

Історія кохання.

Важливий романтичний модуль. Тут ви маєте розповісти історію як ви познайомилися, але хто її має обговорити на весільні церемонії? Чи це буде ведучий, ведуча? Чи це будете ви особисто? І як саме почують цю історію ваші гості?

 

Обітниці.

Самий важливий і самий романтичний модуль, його звичайно можна замінити на більш простіші варіанти, але саме обітниці вони надають у весільну церемонію вас, вашу душу, ваше серце.

 

Подяка батькам.

Важливий модуль тому, що в ньому ми поважаємо своїх батьків. Як ми до них підійдемо? Як буде виглядати сама ця подяка? Де будуть знаходитися наречені, також важливо.

 

Обмін обручками.

Важливий модуль. Тут велике поле для креативу. Як обручки з’являться на весільній церемонії? Хто їх принесе? Можливо, це буде ваша улюблена домашня тваринка. В чому будуть знаходитися ці обручки? Також важливе поле для креативу. Можна подумати як ці всі моменти реалізувати.

 

Офіційне завершення весільної церемонії.

 Як закінчити церемонію так, щоб вона усім запам’яталася? І щоб вона саме виглядала як ви хочете: чи драйвово, чи романтично. Ці всі моменти також важливо. Можливо ви завершите в кінці першим танцем, деякі і так роблять. Можливо ви завершите в кінці гарними чудовими словами, можливо ви завершите церемонію з феєрверками, можливо ви завершите просто гарними словами від ведучого або ведучої, які ви продумаєте  і щоб вони мали для вас значення.

 

Фотосесія та фуршет.

Що гості будуть робити після весільної церемонії? Вони можуть фотографуватися з вами, але хто їх буде фотографувати, як це все правильно сформувати щоб це все не займало дуже багато часу? І поки одні гості фотографуються чим будуть займатися інші, можливо, фуршет має сенс розташувати на весільній церемонії і як це все правильно зробити?

 

 

 

Про ці всі модулі ми будемо знімати окремо відео на кожен з них, щоб ви змогли детальніше і правильно підготуватися до вашої весільної церемонії. Але це все круто, це все класно. Друзі, але якщо ви не можете це поєднати і у вас немає ідей як зробити свою церемонію. Де брати ідеї для церемонії? Поїхали.

 

 

Дайте собі запитання:

Що вас об’єднує?

 

 

Можливо, у вас є улюблена робота на якій ви працюєте разом, можливо, у вас є класне і круте хоббі ви займаєтеся дайвінгом, можливо, просто любите грати шахи або шашки або якусь іншу настільну гру, можливо, ви колекціонуєте марки, можливо, ви граєте на музичних інструментах? Всі, всі, всі ці приклади ви згадуєте, виписуєте. І тут вже у вас є приклади для декількох крутих ідей, використовуйте це по максимуму.

 

 

Місце проведення.

Тут також велике поле для креативу. Тобто весільна церемонія може відбуватися на березі моря, може відбуватися у фортеці, може над каньйоном, на природі чи в п’яти зірковому готелі. Також місце проведення використовуйте по максимуму.

 

Коли буде відбуватися ваша весільна церемонія?

Вона може відбуватися вранці, може вдень, це може бути романтична весільна церемонія, або нічна церемонія. Також час коли буде проводитися церемонія потрібно враховувати недоліки і плюси. І використовувати це також по максимуму.

 

 

 

Звичайно ж ваша церемонія може проходити зимою, весною, літом або осінню. Також пору року використовуйте у весільній церемонії, а також у оформленні самої арки, самих декорацій по максимуму.

 

І коли в нас вже є декілька класних прикладів для ідей ми переходимо до реалізації. Тут все дуже просто.

 

Друзі, давайте узагальнимо всю інформацію, як нам добитися класного ефекту. Візьміть аркуш паперу і на одному аркуші запишіть модулі, які ви обов’язково хочете бачити на своїй весільній церемонії. На іншому аркуші напишіть приклади ідей, які ви взяли з спільних ваших справ, зі спільної вашої роботи, спільного вашого хобі. Де буде відбуватися церемонія і в яку пору вона буде відбуватися? Випишіть декілька прикладів. Тобто з однієї сторони у вас модулі, які обов’язково мають бути на церемонії, а з іншої приклади.

 

Тепер перегляньте і створіть власну, свою, персональну весільну церемонію. У вас все вийде! Приймайте рішення.

 

Якщо у вас залишилися запитання пишіть їх у обговорення і ми будемо спілкуватися далі на цікаві для вас теми, а також друзі підписуємося на канал, ставимо лайки і чекаємо наступні відео.

 

Виїзна церемонія сценарій




Создан 28 ноя 2017